Kako nam Dizajnersko promišljanje (Design thinking) može promijeniti percepciju u poslovanju?

Poduzetnice i poduzetnici se ne vole predugo baviti nekim problemom. U prirodi im je, a i u prirodi njihova posla koji zahtijeva rezultate je, da odmah skaču na rješenje.

Sigurna si da imaš pravi proizvod ili uslugu te da ćeš zarađivati milijune? Ipak: Uspori!. Divno je biti pokretan inicijativom i idejom, ali za dobili stvarni uvid koliko je uistinu releventan problem koji rješavaš i da li je to uopće problem i na koji inovativan način ga se sve može riješiti, treba stati i razmisliti. Tome služi Design thinking, odnosno dizajnersko promišljanje, metodologija koju su još davne 1970. godine počeli primjenjivati mnogi uspješni poslovni ljudi.

Riječ je o iterativnom pristupu rješavanja problema u koji se uključuje ljude različitih struka, pogleda i uloga, a sve s fokusom na personu, odnosno zamišljenu osobu koja predstavlja potencijalnu korisnicu. Kako bi se ego maknuo s puta, o personi se govori u trećem licu, ali iz perspektive persone. Gradi se detaljna Mapa empatija korisnice, kako bi se stvorila prilika da se uroni u proces promišljanja o tome što korisnica vidi, čuje, osjeća, misli, radi i govori. Radionica te ponuka da se staviš u njezine cipele, a to je prilika da što bolje razumiješ problem. I tek nakon toga kreiraš rješenje i testiraš ga, potom ga promatraš, ispravljaš, pa nanovo gradiš i testiraš. I tako dođeš do onog proizvoda ili ideje s kojom ćeš zarađivati i biti uspješna poduzetnica.

Podjeli ovaj članak